Dilekdamla Doktorum idrar yolu enfeksiyonu icin bunu yazmış bana. Mg ı biraz yüksek geldi hamileler icin. Gerci doktor daha iyi bilir ama yine de sormak istedim hamileyken kullanan oldu mu ? Fayda etti mi ?
umrumdadegil Dilekdamla aksef mi canım? Bende kullandım ama 500 mg kullandım ben. Doktorun verdiyse sorun olmaz enfeksiyon daha zararlı bebeğe
rukiyee23 Dilekdamla geçmiş olsun öncelikle ilk hamileligimde sürekli kullanıyordum birde 2 li yada tekli fitil veriyordu doktorum bir sıkıntı olmadı 🌸
Dilekdamla umrumdadegil sadece sef canım. Enfeksiyondan kurtulayim da önemli değil kullanirim zaten. Mg yüksek olunca bi tık şaşırdım ama kullaniliyomus sanırım araştırdım
Dilekdamla rukiyee23 teşekkür ederim. Yanlış hatırlamıyorsam serum olarak vermislerdi daha önce dogumdan sonra nefes darlığı yaşamıştım. Hap olarak aynı yan etkiyi görmem umarım
rukiyee23 Dilekdamla inşallah aynisi olmaz öyle bir etki yaparsa doktorunuza danışın başka birsey verir 😇