Gizemmmmmmmm Bat 13 normal kaset test yaptım ikinci çizgi görüyorum sanki çok silik ama sizce de öyle mi 
Nurbanusancak Gizemmmmmmmm kasetlerde daha geç çıkıyor diye biliyorum silik bir çizgi bende gördüm, inşallah gönlünüzce olur. 🥹🥰
Gizemmmmmmmm Şimdi birde Tgb_smh şimdi birde erken gebelik testi yapacağım eğer onda da çıkarsa öyle kan vereyim dedim
Gizemmmmmmmm mervemurat16 bende çok heyecanlıyım ama stresden mi neyse testi yapacak idrar yok ortada 😂😂
QueenMomm Bnde ilinci çizgiyi gördüm ama erken gebelik testi yapmanda fayda var cnm yap haber et mutlaka🥰