Caglab Aden35_yn heyecanla bekliyoruz valla.17 günümüz kaldı bizim. Korkum sadece 2 çocuklu olacak olmakla ilgili benim🤭
Zeyneppx Aden35_yn 36+4 benimde son iki haftam kaldı sezeryan olcak benimde ilk ama korkum yok Allah büyük kavuşmak istiyorum kızçemle 🥹🧿🙏🏻
Kader-46 Heyecan var korku var merak var herşey var 😀 ağrılar kramplar bitecek diye de sabırsızlıkta var 😀
Aden35_yn Minalina bana da tam tersi çok hızlı geçiyor başıma neler geleceğini bile bilmiyorum ilk doğum olunca 😀
Dertsizgeliin Aden35_yn 23 Eylül de sezeryan oluyorum ikinci sezeryanim olacağı için çok korkuyorum çünkü çok biliyorum neler yaşayacagımı 😊 zaman çok hızlı geçiyor kızım sayesinde oturmama hiç müsade etmiyor, kendimi zor taşıyorum artık 😊