Merhaba eşimle konuştuğum zaman istiyormuş gibi davranıyor ancak ilişkideyken geri çekiyor kendini. Bazen istiyormuş gibi davranıyor konuştuğumuzda yorum yapmıyor susuyor ne olsun istiyor anlamadım kızlar ne yapmalıyım ? lütfen yorum yapın bir çocuğun günahına girmek de istemiyorum eğer istemiyorsa sen istedin diye yaptık demesini de istemiyorum çok da üzülüyorum ben ne yapmalıyım?