Kızlaar yardımınıza ihtiyacım var.7 Haftalık olduk hala düzgün bir doktor bulamadım.Ücreti gayet yüksek kendi muayenehanesi olan bir dr-a gidiyordum istediğim kadar ilgili değil.Asistana yazıyorum randevu için 2 gündür cevap yok.Gidip memnun kaldığınız,ilgili,her sorunuzu yanıtlayan doktor önerilerinizi yazarmısınız rica etsem?