Melosum34 Kızlar basurum var ondan olabilir mi acaba kusura bakmayın sorsam mı sormasam mı diye çekindim ama yoğun gelince endişe ettim
Aylinkhramn Melosum34 ondandır diye düşünüyorum benimde var malesef 7 senedir çekiyorum ama bu zamana kadar 3 kere şiddetli yaşadım afedersiniz tuvalete gittigimde klozetin içi kan oluyodu çok zor gercekten ama siz genede bı doktora görünün çok geçmis olsun.
Sclozdgru Melosum34 merhaba geçti mi sizde bende 36 haftalık hamileyim hiç böyle bir sorunum yoktu bir haftadır geliyo kan afedersiniz dışkıyla beraber çok ağrım yok ama bebeği etkileyecek bir durum olur mu 😏
Melosum34 Sclozdgru benimde ağrım oluyordu şükür geçti 24 haftalığım şuan yine başlayacak diye çok korkuyorum :(
Melosum34 Leylimselin doğumdan sonra tedaviye başlanabilirmiş gebeyken yapılacak birşey yokmuş ve bende ilerledi baya hemoroid bazen yürüyemiyorum oturamıyorum bile ameliyat edilebilir dereceye gelmiş
Leylimselin Melosum34 ben de 23 haftalık hamileyim kullandığım demir ilacı ishal gibi yapıyordu başka ilaca geçtim onu kullandığımdan beri kabız gibi olmasam da şimdi 2-3 defa peçeteyle sildiğimde kan geliyor çok endişelendim