Merhaba iki kez kanama yaşamıştım bugün sabah üçüncü kez kanamam oldu kontrol ettirdim bir sorun yok kesede kanama alanım var doktor yatıp dinlenmen gerekiyor dedi ama 1.5 yaşında kızım varken zor oluyor açıkcası yatamıyorum destek alacağım birisi yok benim gibi olup sağlıklı doğum yapanlar tecrübeli anneler var mı