Kaderyusuf benim mesela polikist var bazen aylarca hasta olmam ilkgebeligimdede letu kullandim onda gunu gunune adet olurdim kullanirken. 2. Aydimdaki kullanımdan sonra hamile kaldim zaten. Simdi ikinci gebeligim ama bu seferki kullanimlarimda hep 1 hafta gecikmeli adet oldum. 3. Ayimda gebe kaldim. Normal adet tarihinden yaklasik 1 hafta 10 gun sonra test yapin erken yaomayin birsey cikmazsa doktorunuzla korusun adet olmaniz icin ek bi ilac verecektir kesin. Buyuk ihtimslle sizin adet8niz duzenli ama ilac kendi bazinda yumurtaligi yonlendirdigi icin gecikme duzensizlik olmus olabilir