Merhaba 26 haftalık gebeyim.Dışardan özel doktora gidiyorum.Doğumu TınzatepeGalende yaptırıyor ama şuan 50bin tl ve doğumum Aralıkta,yine zam gelicekmiş.Fiyat yüksek geldi ve Çınarlı hastanesini denemek istiyorum.Tecrübe ve bilgileriniz aktarir mısınız önerdiğıniz doktor vs