btlalbyrk canim vslla benim gece 10 da tuttu 10 dakiak 8 dadika 12 dakika araliklarla geldi bel agrim. Sabah 9 a kadae busekilde ielrledi ara ara ılık dus aldim. Ben dogum sancisi oldugunsan emimdim cunku oncesinde hicbirsey yortu ben aetik 41. Haftaya giriyordum bira kendimi yordum merdiven ciktim indim yurudum derken agrim baslamisti. Zaten 9 dan sonrada duzenli bir sekilde 5 dakika da bir oldu siddetli bel agrim ama cok şiddetli zaren oglen 3 te suyum evde geldi gittim doktara suyun patlamia 7 cm de acilma olmus dedi. Ve doğumhaneye aldilar. Sen biraz cek agrilarin artarsa emin olmak icin bemce bi doktora git acilman yoksa ama sanci varsa eve gelip sancini cep yanında biri olsun hastanede sanci cekmek insani cok zorluyor. Bide canım karninda setlesme bebegim bi yere toparlanmasi gibi bi durum var mi