Pamugum ben hamilelikten hemen çnce aldırmıştım canım aynı senin gibi muayene sırasında. Ancak hamileliğimin 30. Haftalarında 1-2 kez kanama yaptı ufak ufak. Telaşlanacak bir durum olmhyor öyle büyük kanamalar değil çünkü. Olası bir durumda tabi doktoruna sor durumu, ama tekrarlayacak diye bir kaide de yokmuş.