Merhaba 35. Haftada sancidan uyuyamadım ve hastaneye gittim hastaneye gittiğimde sancım çıktı sonra 1 parmak açıklık olduğunu söylediler hastaneye yatırdılar ama sabaha kadar açılmam olmadı o yüzden eve gönderdiler şimdi 37 haftalik oldum hala sancı cekiyorum ara ara çok zor bir durum sürekli sancı çekmek aranızda böyle olan var mı ne kadar sürede doğum yaptınız ayrıca ilk gebeliğim doktor o yüzden çok geç açılma olur dedi