Kızlar merhaba zorlu bir süreçten geçtim tüp bebekle hamile kaldım bugün tam 6 hafta olduk doktora kontrole gittim önce keseyi boş gördü ama beta hcg düzenli olarak artıyor beynimden kaynar sular aktı resmen sonra baya bi uğraştı baktı arkaya saklanmış en köşedeymiş dedi kalp atışını çok alttan alttan aldım dedi 5 gün sonra tekrar gel dedi ama içim hiç rahat değil çok korkuyorum simdi size ultrason fotoğrafını ekliyorum anlayanlar bakabilir mi