anonim384 Annelerim bugün doktor kontrolüm var keseyi bir türlü göremiyorduk son adet tarihime göre 5 hafta 3 günlük 3 gün önce kan verdiğimde 6300 çıkmıştı 🥹 dua edin bana bugün keseyi görebilelim🥹❤️
Glsm-ktl1 anonim384 çokk rahat bi şekilde görüceksindir bu değerle merak etme Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin❤
hsezenysr Betanız yüksek ben 3500le görmüştüm ama değişiyor inşallah görebilirsiniz hayırlı haberler verin bizede 💞💞
Kubraylvc anonim384 çok sevindim gördüğünüze bende geçen hafta gördüm bu perşembe tekrar kontrolüm var