Kızlar 8+6 haftalık gebeyim bugün kadın doğuma enfeksiyon şüphesi ile gittim akıntım sarı bazen de yeşil oluyor hafif de kokulu oluyor dedim kan ve idrar tahlili yapmadan donaxyl vajinal tablet yazdı ama içeriğini okuyunca biraz tereddüt ettim tabletin boyutu da çok büyük geldi korktum bu haftalar da kullanan var mı kullanmalımıyım eczanede ki çalışan da erkekti her şeyi tam soramadım doktor da bir şey demedi direk yazdı