DeryArenn bu sabah doğum yaptım (sezaryen) okuduklarımdan çok etkilenmiştim iğne sonda ameliyat hissetme kesi ilk ayağa kalkış diye ama o kadar gereksiz kendimi korkutmuşum ki belden iğne asla acıtmıyor sadece yapılırken kendini olabildiğince rahat bırakman gerekiyor derin nefes alıp vermen gerekiyor (rahat olmayınca olmuyor o yüzden tekrar deneyebiliyorlar tekte bitmesi için rahatla ) iğneden sonra yavaş yavaş uyuşma oluyor ama bütün el dokunuşlarını hissediyorsunuz temizlerken dokunuşları hissetim normal mi diye sordum dokunuşları hissediyorsam kesiti hissederim dedim ama ben ameliyata başlayacağız diye seslenmelerini beklerken bebeğimin sesini duydum o kadar şaşırdım ki karnıma dokunmasını hissetim ama ameliyatı asla hissetmedim 2 dakika bile sürmedi dikiş sadece 15 dk sürüyor sonda zaten ameliyattan hemen önce takılıyor asla hissetmedim biraz baş dönmesi oldu ameliyatta bebeğim odaya çıkmıştı ben çıktığımda oda da yatağa aldıkları sırada biraz salandığım için kustum kustugum gibi baş dönmem bitti kendime geldim 3 saat hiçbirşey hissetmedim bebeğimi emzirmeyi denedim vs 3 saatin sonunda önce hafif bel ağrısı başladı o geçti dikişler sızladı azıcık sancı gibi ama derin nefes alıp verdikçe vücudun rahatlıyor ve ağrı gidiyor bir kaç saat sonra biraz ağrım oldu ailemin baskısı yüzünden ağrı kesici yapıldı yoksa ihtiyacım yoktu 6 saatin onunda sonda çıkarıldı bez takıldı orada da kustum salandıgım için sonra ilk ayağa kalkış oldu tekte kalkmaya bak ilk başta ağrı olacağı için iki büklüm olmak isteyeceksin ama kesinlikle hemen dik durmaya ve karşıya bakmaya çalış inan ağrın hafifleyecek yavaş yavaş yürümeye başla yorulunca zorlama uzan tekrar ama kendini iyi hissettikçe kalk ben 3 kalkmadan sonra artık tek kalkıp lavaboya gidebiliyorum gerçekten ne kadar yürürsen o kadar hızlı iğleşirsin beş parmağın beşi bir değil tabiki ama kendi adıma söylüyorum gerçekten çok rahat geçti asla acı çekmedim yalancı sancılar daha çok canımı yakmıştı