Gkc123 24 haftalık oldum ama şeker yüklemesini söylemedi ben sordum yaptır dendi .saglık ocağına 1 kere bile gitmedim tetanoz aşısı da söylenmedi doktor ikinci gebelikte yaptırmam gerek miydi bunu da mı ben soracağım neden söylemiyorlar bana 😅
Fulya90- Gkc123 Saglik ocağına gebe olduğunuzu bildirdiniz mi? Tetanoz aşısı 20 ve 24. Haftada 2 kere vuruldum 3. Dozum doğumdan sonra dedi ebe
yokusbebek Gkc123 Takip etmeniz gerekiyor. Bizim sağlık ocağı da aşırı ilgisiz. Hiç aramiyorlar maalesef. Ben burdan gördüm yapılması gerektiğini kendim gittim yaptırdım