- haftadayım ve sabah iki kez üst üste uzun süreli kramp/kasılma yaşadım sol tarafımda.
bugün rutin kontrolüm vardı. hemşire kalp atışı çok aşağıda dedi. doktor ile görüştüm, aynı ağrı kramp tekrar ederse kadın doğuma git hemen dedi.
benzer bir durumla karşılaşan var mı?