Dün gece belime kasığıma ağrı girfi böyle batma gibi haraket ettikçe rahatsız ediyor beni be sabah kalktım lavaboya gittik pembe akıntı geldi normal akıntımın içinde belli belirsizdi yaşayan varmı biraz tedirgin oldum bi sııkıntıyoktur değil mi dpktpruma yazdım daha cebap vermedi😭