rozamomy Kızlar benim ikili test risk sonuçlarım düşük geldi. Ama papp a degeri yüksek çıkmış. İlk bakan doktor normal dedi. Ama bugün ozeldeki doktor bu risk demek fetal dna öneriyorum falan dedi. Başına gelen var mı acaba