31+5 deyiz. İlk 4 ay bulantıdan öldüm tam düzelmişti iyiydim son bir iki haftadır ara ara yokluyo bulantı. Zaten nefes de alamıyorum. Şimdi ağırlaştım yatamıyom kalkamıyom ay işte zor yani. Herkes hamileliğin tadını çıkar bebek olunca hiç fırsat bulamıcaksın diyo ama bu rahatsızlıklarla nasıl tadını çıkarabilirim ki 😅 yani bunaldımmmmm ne yapmak lazım zamanı nasıl geçiricem hiç bilmiyorum