Missgod Kızlar 33.hafta lekelenmem var iki gündür acil nts ye girdim dün herşey normaldi ama sizlerde böyle olan varmı panik yaptım 😔😔
Damla34567 @Missgod bende ilk kızımda 24 haftalıkken peçeteme kan geldi gittim hemen hastaneye muayene ettiler aktif kanama yok ulturasyonla baktılar bir sorun görünmüyor bebek yerini büyük ediyor dediler mutlaka görünün herkesin bir değil tabiki
Eminee3434 Bende 33 hafta ilişki anında kıpkırmızı kan geldi cok fazla acile gittim yatış verildi nst felan bağladılar. Sonra çıkış verildi eve geldim lekelenmem oluyor simdide