metemom_ canim benim rabbim sifasini versin, akran zorbaligi icin yaziyorum, gozunun ustunde kasin var diye yasanir bu, hicbir engelim olmamasina ragmen bende yasamistim, malesef simarik cocuk cok fazla ben kimsenin hicbiseyiyle dalga gecmezdim yani ama bazilari okadar sijir be gicik cocuklarki, yani bu olsada yasar olmasada yasar bunu sakin kafana takma bu olmasa baska seyden yasar he bazi cocuk yasamaz bazisi bunla savasir cok guclu cocuk olur kimse agzini acamaz bu kismi hic dert etme bence allah onada o sekilde yasamayi ogretecek😍