ilginY Merhabalar herkese, 30.haftamdayım el uyuşmalarım gittikçe daha da artıyo, özellikle gece yatarken. Bunu yaşayan var mı? Varsa iyi gelen bi şey oldu mu? Paylaşırsanız sevinirim
Selma2412- ilginY ben iki elimden de sinir sıkışmasından ameliyat olmama rağmen son 3 ay o ağrıları yaşadım canım magnezyum veriyor doktor ama pek işe yaramadı bende doğum yaptım 3.5 ay önce hala ağrı var malesef
Ravziss ilginY bende 35. Haftamdayım gece gündüz farketmiyor sol elimin tüm parmak uçları karıncalı sağ elimdede çok ufak başladı gibi😔 bi çare bulan varsa lütfen paylaşsın
Missprincess ilginY valla benim bileklerimde var uyuşma değilde kireçlenme gibi takılıyor sanki kıt kıt diye ses çıkıyor. Magnezyum hamileliğimin başından beri alıyorum bence magnezyum ağacı felan da yesem bi işe yaramayacak 😂 ağrıdan ölücem ama az kaldı. Bu arada 38+6 yım
Kubraalp67 Benimde oluyordu doktor magnezyum yazdı artık olmuyor. Sabaha kadar parmak uçlarım hep uyuşuktu ilaç kullanınca geçti.
ilginY Ravziss 2 gün önce eşim omuzumdan ellerime kadar yağla bastırarak masaj yaptı. 2 gündür rahat uyuyorum. Hafif parmak uçlarımda oluyo sadece arada. Sizde deneyin isterseniz belki iyi gelir😔
Ravziss ilginY ya benimkiler sadece gece uyuşmasıyla kalsa iyiydi son 10 gündür gün boyu süren parmaklarımda karıncalanma var. Dokunduğum şeylerde o hissizlik ve gün içerisindeki sinir sıkışmaları beni biraz rahatsız ediyor ama az kaldı sabredeceğim artık😔 ama yinede tavsiyeniz için teşekkür ederim bu akşam deneyeceğim🥰
anneadayi-123 Magnezyum eksikliğinden oluyor galiba. Düzenli magnezyumu içtiğim zaman olmuyor ama biraz aksatirsam ya ellerim uyuşuyor ya bacağıma kramp giriyor. Düzenli içmek lazım