Ben 8 aylıkken 500 km yol gittim arkada yata yata kırk dk da bir durup on dk yürüdüm yoksa pıhtı atma olayı var doktor hamilelikte uzun yolculuk sıkıntılı ben gitte demem gitme de demişti..her tümsekte sallana salllana gittim hoş değildi pek ama sıkıntı da olmadı mecburdum gitmeye annemin evinde doğum yaptım