Nazli_bebe Güzel anneeler dualarınıza talibim şimdi yatış yaptılar suni sancı verdiler açılma yok sancı yok 41 haftaya girdik eğer açılma olmazsa sezeryana alırız dedi doktor çok korkuyorum dua edin su gibi doğum olsun inşallah
Gamzeli-annee Nazli_bebe öncelikle rabbim yar ve yardımcınız olsun bende oğlunu 41 haftada suni sayıyla doğurmuştum açılma geç oldu ama doktor son ana kadar beklemişti normal doğum oldu siz bol bol dua edin inşallah kolay bi doğumunuz olur sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza 🤲
Hllozclk İnşallah dilediğiniz gibi kolay bir doğum geçirirsiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
M-Urass_Mom İnşallah gönlündeki gibi hızlı ve kolay bir doğumun olur canım. Kendini telkin et sürekli. Doğurduğunu hayal et normal şekilde 💕