Ynckpgn Kızlar 11gün önce doktora gittim 4haftalık dedi bugün gittim iki kese göründü biri 4hafta diğeri 4+6 gelişmemişler çok korkuyorum yaşayan var mı
Duruu3 Ynckpgn ikizmi canım hec dollenme olmuş olabilir ikizsse ihtimali daha yüksek benimde ikizdi kese geç dollenmeydi
YesimAykut Ynckpgn ilk haftalar olabilir bekle canım 8. 9. Haftaya kadar, bana da kese görünmüyor dedi 5. Haftada hatta düşürmüş olabilir misin dedi, şok oldum, sonra gittim gayet sağlıklıydı bebek
Ynckpgn Duruu3 İki hafta sonra tekrar gel bakacaz dedi ikinci kese yeni oluşmuş o yüzden gelişimi engellemiş olabilir dedi