Ben kullanıyorum. Bulantıların ondan sebep olduğunu bilmiyordum. Ama artık bünyem alıştı ilaca ve bulanmıyor eskisi kadar. Değişmem de kanımı yerine getiriyor. Daha önceki gebeliğimde ilaçları 2 doz içsem bile kansızlık yapıyordu. Bu ilaç da öyle sıkıntı yaşamadım