Gebelik şekerim var insülin kullanıyorum ama geceleri çok acıkıyorum bazen öyle oluyor ki iradesiz bir şekilde mutfağa gidiyorum sanki hiç yemek yememişim gibi karnım kazınıyor. Gece atıştırmalık olarak ne yiyebilirim sabah açlık şekerimi de engellemeyecek bir şekilde