52kmavis anca gördüm postunu ve seni çok iyi anlıyorum bende kimyasal gebelikten düşük yaptım sonrasında bebek düşündüğüm için folik asit kullanmayı bırakmadım doktorumun kontrolünde(böyle olmasını tabi ki istemezsin kimse istemez benim de tek tesellim benim yüzümden olmadı dedim bu da senin suçun değil yani ihmalkarlığın yüzünden olmadı) şimdi de 7+5 teyiz dün kalp atışını da duyduk. Allahtan tek dileğim isteyen herkese nasip etsin 🥰 sende hiç üzülme olur mu