Merhabalar. 16 ağustosta çatlatma iğnesi vuruldum. 31 ağustosta kan testi verdim ve negatifti. Aradaki 15 gün progestan, duphaston kullandım ve haftada bir iğne oldum. Negatifi görünce bıraktım. Ama hala adet olmadım. İlaçların geciktirebileceğini biliyorum ama bugün 42. günüm. Dört gündür ara ara akıntıyla karışık çok açık renkte akıntı geliyor. Tekrar test yapmaya da korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?