asenaay arkadaşın dediği gibi birinciyi daha doğurmadık buna ne diyebiliriz ki
Kaldı ki herkes hemen ikinci bebeği olmuyor yani bu soruya istediğin cevabı verecek arkadaşlar olmayabilir
Kaldı ki buda sana bağlı aslında
Güçlü bir anne olman gerekir her iki evladında küçük ve sana çok ihtiyaçları olacak
İnşallah çabuk toparlanırsın