İlk defa duydum bayıldım asmine😍anlamı da çok iç açıcı ferah🫶🏻 iki ismin anlamının uyuşmasına dikkat edin. Mesela asmin ela, asmin gökyüzü ve bir çiçekmiş. Gökyüzü mavi, asmin çiçeği koyu mavi/mor renkte. İkinci isimle alakasız oluyor asmin ela. Asmin Eda, çiçek tavırlı, gökyüzü gibi davranan gibi anlamlara çıkabilir yani uyuşuyor. Ben iki isimde buna bakıyorum açıkçası:)