Güzel insanlar merhaba,
Normal şartlarda dün regl olmam gerekiyordu ama olmadım bel ağrısı göğüslerde şişkinlik ve ara sıra inceden bi karın sızlaması yaşıyorum sabah 4.30 gibi test yaptım negatifti olsa çıkarmıydı yoksa bir kaç gün daha beklemelimiyim ?