Gokturkmom_
Valla bence çok iyi özellikleri var yani soğuk olmalarıyla bilinirler zaten o doğru kolay kolay isinamiyolar insanlara güvenemiyolar ama isindiklari zamanda çok fedakar olurlar. Çok disiplinli azimli gelenek göreneklerine düşkün Çalışkan iskoliktirler. Otorite sahibidirler herşeyi düzenli olacak kafasında düzen kurmadan bı ise baslamazlar. Başarısızlığa tahammül edemiyolar bı işi en iyi şekilde yapmadan bırakmazlar. Tutumlular bazıları cimri olarak görüyor bu tutumu. Duygularını çok belli etmezler içinde özünde çok yoğun duygular yaşarlar. Muhabbetleri iyi kafa dengi olursa çok güler çok konuşur. Ama kafa dengi olmazsa ağzından kerpetenle laf alınır. Bir ortama girince konuşmak yerine önce insanları inceler tartar sonra konuşurlar. Biraz inatlari var. Emir kipleriyle konusulmaktam hoşlanmaz. Öyle bı cümle duydukları an o işi yapicak olsalar bile yapmazlar ama rica edilip nazik konusulursa en saçma işi bile yaparlar.
Biraz uzun oldu 🙈