Mrvmrvmlh Şimdi doktordan çıktım çatı muayenesi ve rutin kontrol yapıldı 37+5 kilosu 3.300 dedi doktorumuz sizce normal mi
Mrvmrvmlh 1anne2bebe çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun hepimiz sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🥰