Merhaba Sevgili arkadaşlarım,
Ben de sarı kokulu akıntı olması sebebi ile doktora gittim ve her seferinde bana mantar tedavisi uyguladılar.
Bir süre sonra akıntı artıp tahriş,yanma,batma şeklinde şikayetlerim arttı yine fitil ve ilaç verildi.
En sonunda idrar yollarımda sorun çıktı tahliller temiz ama idrar sorunu devam edince kadın doğum doktoru kültür alıp vajinal enfeksiyon olan ureaplasma çıktı.
Antibiyograma uygun olan bir kutu ilaç kullandım aynı ilaçtan eşime de verildi.
Başına daha önce gelen var ise eğer bu iğrenç bakterinin tekrarlama durumu var mıdır ?
Çocuk düşünüyoruz ve korkudan birliktelik yaşayamıyoruz şuan da bilen varsa yalvarırım desteklerinizi bekliyorum.
Aylardır çok yoruldum, yaşım geldi geçiyor piskolojik olarak çok zor bir süreç :(