Kızlar bugün adet bekliyorum. Sabah kaset test yaptım negatif çıktı. Adet belirtilerim de var. Galiba hamile değilim. Çok üzüldüm. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻 Eşim de nisan ayında yapalım biraz daha bekleyelim diyor. Onu da ikna edemiyorum. Ben uzun süre daha beklemeye devam gibi.. Allah isteyen herkese en kısa zamanda anne olmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻