Brcun56 Kızlar 20+2 yim. El ve ayaklarımda aşırı sıcaklık hissediyorum. Yanıyor resmen. Gece ıslak beze sarıyorum yatamıyorum. Bir de aşırı ağız kuruluğu başladı özellikle geceleri boğszım kuruyor. Benzer durumu yaşayan var mı
12betul Brcun56 şeker olabilir acil doktorla görüşmelisin canım . Ben de 21+3 üm böyle bi şikayetim yok
drn5410 Brcun56 şeker de olabilir… benimde gece vardı el ayak yanması magnezyum kullanmaya başladım geçti sonra 33um şuan ama şekerim çıkmadı