Suppermomyy 8/9/10 haftalık gebişler nasılsınız ballarım güzel kızlarım nasıl gidiyor var mı cinsiyet heyecanı 😄😍😍
Dilekulgtt Suppermomyy cinsiyet heycanindan once bir an once bulantilarim gecmesini diliyorum cok zor 🤦🏻♀️ 8+3 selamlar 🙋♀️🙋♀️
zgeDenizKaramanAtmaca Suppermomyy 10+1 günlüğüm bugün.. cuma gece kanamam oldu ama herşy normal dedi dr. progestan kullanıyorum.. karın ağrısı ve mide bulantısı dışında iyiyim. 10+6 da randevum var ikili test yapılır mı sizce ne zaman yaptıracaksınız ?
babyandmomy__ Suppermomyy bende daha çok kalp atışı duymamın heyecanı var yarın gideceğim inşallah duyarım içimi rahatlatacak tek şey bu şuan 🥹
Aysenurr1 Suppermomyy 10 haftalığız ve 2 gündür progestan kullanıyorum biran önce duzelmeyi bekliyorum cinsiyet için de heyecanlıyız tabi ama öncelik iyi olmamız 🙏🌸
Sevincey zgeDenizKaramanAtmaca gecmis olsun. Bende cuma sabahi kanamam oldu doktora gittim igne kullaniyorum simdilik gecdi ara sira leke oluyor. 9 hafta 4 gunluk bu gun
Suppermomyy zgeDenizKaramanAtmaca 4.aydan sonra rahat edeceksin inşallah, ben ikili test yaptırmayı düşünmüyorum ya açıkçası ilk çocuğumda da yaptırmadım
Nergisimmm zgeDenizKaramanAtmaca benim de öyle oldu 9+2 de kanamam oldu bı sıkıntı yok dedi doktor tedbiren progestan verdi sadece yatıyorum ama korkuyorum siz ne yapıyorsunuz
Suppermomyy Aysenurr1 progestanı bende ilk gebeliğimde kullandım 4 ay boyunca çok iyi bi ilaç İnşallah sende bebişte iyi olacaksınız
gizemyyyy Suppermomyy ben de bugün 8+3 🌸 mide bulantısı zorluyor biraz özellikle ufak da olsa bir şey yedikten sonra çok bulanıyor :/ onun dışında cumartesi doktor randevumuz vardı artık bir sonraki 12. Haftada 1 ay nasıl dayanacağım diye düşünüyorum 🙈
Suppermomyy gizemyyyy prilam kullansan iyi olmaz mı dr a söyle istersen çok rahatsız oluyorsan bulantından, çok geçmiş olsun bende çok aşırı sabırsızım 🤭🥳😘
zgeDenizKaramanAtmaca Sevincey bana bir seebep söylemedi dr kiloma taktı ama çok kilodan dedi başka birşey demedi
Gmzcngz 9 haftalığız bugün 🙈 günler geçmek bilmiyor sanki kontrol zamanları zaten stres içinde … ben öğrendiğimden beri kan sulandırıcı ve progestan kullanıyorum . Cinsiyete kadar zaman geçse arkası gelecek gibi 🌼