bilgeeS Benimkide çok hareketli 37 haftayiz tam ama Çarşamba sezeryan olucam çok şükür kavusuyoruz artık sizde inşallah yakın zmnda kucaklarsiniz evladınızi her doğumun ayrı zorluğu var sezeryanin dikişi, normalin de sancı çekmesi zor bir avazda inşallah 🌹😍