babyiscoming_ Linççi tayfa yazmasınn lütfen. Yüksek sesten anne karnındaki bebeğin etkilendiğini ve işitme kaybı yaşayabileceğini okudum. Dünde aşırı yüksek sesli bir düğündeydik istemsizce acaba etkilenmiş midir korkmuş mudur vs diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum
Erkekannesi6 babyiscoming_ daha 1 ay olmadı 7 aylık oğlumla düğüne gittim. İlk başta korktu ama sonra alıştı herhangi bir sorun olmadı. İçinizi ferah tutun bir şey olmaz inşallah. 🌸
Erkekannesi6 babyiscoming_ ayrıca hamileyken de çok gittim. 😂 doğurdum ve hala gidiyorum ama sıkıntı yok. 😂
fairytale_ babyiscoming_ bence bısey olmaz dıye dusünüyorum bızımde gecen hafta duğünümüz vardı gıttım halay bıle cektım😃
babyiscoming_ Neferut inşallah canım ilk gebeliğim bide zor elde edilmiş gebelik çok korkuyorum bişey olur diye allah korusun :(
Neferut babyiscoming_ emin ol stres daha çok zarar verir. Sen eğlendikçe güldükçe bebeğin daha çok mutlu olur kafana takma hiçbir şeyi hep pozitif ol 🫶🏻
babyiscoming_ Erkekannesi6 inşallah ya valla içimi rahatlattınız elimle sürekli karnımı kapatıyordum duymasın diye🤣
Ruhsar35 Ben hamileyken düğün konser herşeye gittim doğurdum daha 10 günlüktü düğüne gittim o seste uyurdu kızım şimdi 1 yaşında hala gidiyoruz🥰
RavenV babyiscoming_ Ay ben geçen gün gittim arkadaşımın kınasına çok yüksek ses vardı. Karnım kasılıp durdu. Zarar vermese bile çocuğum içerde mutsuz rahatsız oldu hissettim yani bunu. Çok kalmadan çıktım oradan.
Barbie77 16.haftadan sonra yüksek sesli sesler konserler sinema vs zarar veriyormuş, zarar vermese bile bebek korkuyormuş. Ben de bu sebeple konsere gidemedim müzikale gidicektik eşimle vazgeçtik 😄 Kaan Kocatepe’nin videosunu izleyebilirsiniz.
babyiscoming_ Barbie77 evet biliyorum bunu o yüzden bende korktum zaten ama yakın birisi olduğu için düğüne de gitmek zorundaydık maalesef
Kubra1609 babyiscoming_ hiç bişey olmaz benim bebeğim düğünleri çok seviyor zaten normalde de surekli hareketli müzik dinletiyorum sen nerde mutluysan bebeğinde orda mutlu olur ☺️
Ysmnpmk babyiscoming_ bende senin gibi tüp bebekle hamileyim canım ilk zamanlar 16 haftalıkken falan kinaya gittim ama 1 2 saat oturup kalktım kalkmamin sebebide belim agrimisti oturmaktan yoksa sesten hicbisey olmaz. Kalkıp oyun falanda oynamadım sadece gözükmek için gitmiştim
babyiscoming_ Ysmnpmk bizde çok durmadık ama insan her şeyi düşünüyor hele bizim gibi olunca bazen diyorum doğsa da rahatlasam bazen diyorum böyle güzel karışık duygular😂