Kubra2222222 Merhaba 19+2 haftalığım hiç hareket hissetmem ya normal mi 1-2 kere bişeyler oldu ama doktorda 20den önce hissetmezsin demişti ama yinede içim rahat etmez
Cicikiz Kubra2222222 benimde şuan 19 haftalık bebeğim çok dgl ama ben hissediyorum gün içinde sürekli ayakta olduğum için 2kizim var durmuyolar gece hissediyorum
Yeniyeniden Kubra2222222 bende aynı senin gibiyim 19+3 bir iki hisettim açana yokmu diye bu sefer kendime vesvese veriyorum
ideemirel Kubra2222222 bende iki gündür hissetmiştim derinden, simdi hissedemiyorum hep vesvese yapıyorum ya
Cicikiz Kubra2222222 benim üçüncü gebeliğim bende anlamadım özellikle geceleri hissediyorum sırt üstü yatınca
Nurhannnte Kubra2222222 plasentanın önde olmasıyla alakalı olabilir bebek içerden hareket ediyordur ama siz hissedemiyor olabilirsiniz
Nurhannnte helloandhello benim plasenta zaten arkadaydı ondan çok net hissediliyordu yani şimdi hareketleri dışardan da gözüküyor net bi şekilde. 33. Haftada artık ağır tekmeler yemeye başladım şimdi biraz daha hafifled içerde yer kalmadığı için