yelda_b1 Günaydın herkese 8 haftalık hamileyim kalp atışlarını az çok hissediyordum 2 gündür hissetmiyorum normal mi acaba elimle dokunup hissediyordum simdi yok
Yeniyeniden yelda_b1 😂😂😂 19+ hissetmeyen biz 8 haftada nasil hisediyorusuz damardan o damar yoksa imkansiz