Gk_ilknur1 prilam versin doktorunuz. Ben son 1 haftadır ilaç kullandığım halde mide bulantısı yaşıyorum özellikle sabahları ve akşamları bastırması için biraz ekmek yiyorum. Salatalık iyi geliyor tuz döküp yemek, gong var ya mısır ve pirinç patlağı o biraz bastırıyor. Galeta iyi geliyor. Kaşarlı tost iyi oluyor. Suanlik benim mideme iyi gelen bunlar bazen de hiçbiri 🥲