Octaviablakee Bence kendini tut, erken öğrenince hiç vakit geçmiyor. Keseyi ve kalp atışını görene kadar çok sevinemiyorsun ben olsam hatta 1hafta geçince yaparım😍
Solmaz-Papatya Octaviablakee Bende erken test yapmak istemiyorum her türlü yıpratıcı insan korku yo bende belirti yok ilk hamileliğimde de belirti yoktu sadece regl bir gün varken üstüne görme yaşadim o kadar