Kizlar sabah kalktığımda baktım bebeğin suyu patlamış hemen apar topar hastaneye gittim gittiğim de 3 santim acilmam vardı aradan 20daka geçti 7 santime çıktı her Altan muayene etiklerinde akın diyorlar di benim sancimda vardı ama beni fazla acitmiyirdu en son doguracam zman suni sancı verdiler ben 5 daka doğurdum yani kızımı kucağıma verdiler sizlere tafsiyem bol bol Ayetel Kürsi okuyun