Tugba9109 Ilk gebeligim ve 19 haftalık hamileyim . Dun sağlık ocağında test yaptırdım ve teste troidlerimin düşük olduğunu ve kesinle kadın doğuma gitmemi söyledi. Bunun için kadın doğum beni dahiliyeye gönderebilir dedi. Korkmalı miyim ?
Mine Tugba9109 benim ablamda oldu ilaç verdiler kullandı kontrolleri oldu inşallah sizde de bi sorun oluşturmaz 🤗