Yldsmt_1405 Adet olmama 5 6 gün var. 2 kez test yaptım pozitif çıktı. Aynı gün kan verdim değerim 17.1 çıktı
birmucize1 Yldsmt_1405 bende 11 ile ogrenmistim tebrik ederim hamilesiniz ❤️ degerin 2 gun sonra 2 katina cikmasi lazim benim 2 gun sonra 20.1 olmustu ayni hastanede verin mutlaka. Hayirli olsun ❤️
birmucize1 Yldsmt_1405 labaratuvar farki olabilir bu sebeple sonucta dusukluk veya asiri yukseklik olabilir
Elifff2112 Yldsmt_1405 hayırlı olsun umarım bu süreci en sağlıklı şekilde yaşarız bende adet günümden once öğrendim
Yldsmt_1405 Elifff2112 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Gidin mutlaka doktora içiniz her anlamda rahat eder