Kızlar 32+3 günlük hamileyim, bebeğimin hareketleri o kadar acıtıyor ki özellikle göbek deliği etrafını uykuyu geçtim gece gündüzleri de böyle doğuma kadar napıcam böyle bilmiyorum felaket bir acı hissi, hiç huzurum yok bir kaç gündür 😖yaşayan var mı acaba